lauantai 27. helmikuuta 2010

kaupoilla



Mä oon jo pidemmän aikaa halunnut Irinan levyn. Eilen menin kaupoille ja mietin että jos saan levyn kympillä niin ostan. Ja mikä tuuri kävikään. Siellä oli paketti jossa irinan kaksi levyä kympillä! Tykkään! Nyt juon aamukahvia Helmi sylissä ja kuuntelen Irinaa.







Tarttuihan sitä mukaan lankaakin. Nyt on näkynyt eri blogeissa näitä raita sukkia jotka on neulottu kahdesta kerästä. Mäkin halusin omani ja aloitinkin ne jo eilen. lankana novitan uusi ticotico. IHanan pirteitä värejä. Teen yhden ohjeen mukaan mutta näyttäisi tulevan aika iso.. taitaa mennä vielä purkuun ja aloitan vähemmällä silmukkamäärällä uudelleen.. :P




Kävin mä tiimarissakin. Ostin mm pitkään haluamani kuumaliiman. ja pääsiäisjuttuja..




Miehen siskon tytöllä on ensi viikolla 13v synttärit. Hänelle tein onnittelukortin.

4 kommenttia:

  1. kaikkea kivaa olet löytänyt :) mulle kans tuli tuota flipflop-lankaa. Ihanan pirteitä värejä :)

    VastaaPoista
  2. sirpa, joo, tuli vähän tuhlailtua.. :) Yleensä en kauheesti ostele muuta kuin villalankoja (en noita sekoitusjuttuja) mut nyt päätin koittaa kun ei maksanutkaan paljoo... :)

    VastaaPoista
  3. Kivan näköistä raidoitusta tulossa! Itse oon tuolla systeemillä raidoitellut vain kaulaliinoja, pitääkin kokeilla sukkia ja vaikka pipoakin myös.

    Irina on pirteä :)

    VastaaPoista
  4. virkattu lintu, kaulaliinaa ja pipoa mäkin oon miettinyt vielä lisäksi. On kyllä kivaa toi raidoittaminen. Ei ole neulominen tylsää ja tulee kivannäköinen lopputulos! :)

    VastaaPoista