keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Kotoilu





Uusimmassa kotivinkissä oli Anu Harkin haastattelu. Siinä puhuttiin kotoilusta. Se on mun juttu. Kotoilu. Ja se että kotona tosiaan on hyvä olla.

Vietin tänään poikien kanssa laatuaikaa. Tytöt olivat mummulla ja menin poikien kanssa kaupungille. Käytiin ostamassa halloween juttuja ja isille synttärilahja. Käytiin mäkkärissä syömässä ja sisäleikkipuistossa. Samalla reissulla piipahdettiin kirppikselle täydentämään/siistimään pöytääni.

Mun ei pitänyt kierrellä kirppistä muuten eikä ostaa sieltä mitään. Mutta miten sattuikaan että viereisessä pöydässä oli ihania sisustusjuttuja kotiin. Ne osuivat silmiin. Sellaisia mitä olen mielessäni ajatellutkin. Kauniita tauluja sekä purnukoita. Ne ostin.

6 kommenttia:

  1. minäkin eilen lueskelin kyseistä lehteä. Kotoilu kuullostaa ihanalta. Oisimpa minäkin semmoinen rentoreima, joka osaisi nauttia kotona olemisesta ja käsintekemisestä...eikä tressaisi siivouksista ja muita tympeistä arki rutiineista.

    VastaaPoista
  2. Tykkään purkeista ja kahvikyltistä. :)
    Hei kuule, oletko sä jo neulonut jotain siitä paksusta villalangasta, jota silloin ostettiin? Mä en ole vielä ostanut puikkoja, ja ajattelinkin että mikähän koko siihen olisi hyvä...?

    VastaaPoista
  3. pivikki, näin on! <3

    tiny, Kotoilu on ihanaa. Koitahan joskus vaan heittäytyä sohvalle ja sulkea silmäsi kotitöiltä. <3


    tiia, En ole vielä. Mäkin oon miettinyt niitä puikkoja. Mulla on nyt 15mm puikotkin, mutta oon miettinyt että menisiköhän kuitenkin pienemmilläkin hyvin.. ?

    VastaaPoista
  4. Jäinpä miettimään... Mä luulen, että 8 tai 10 mm vois olla ihan riittävä! Jossain on joskus sanottu, että puikko ja lanka pitäis olla suunnilleen yhtä paksuja, ja mun mielestäni tuo lanka ei ole sentinkään paksuista? No, pitää testailla, ei tekis vaan mieli ostaa monia puikkoja vaan testailun vuoksi...

    VastaaPoista
  5. tiia, niin mäkin luulen. oon vähän miettinyt että jos kympeillä tekis. mulla on kyl jo malli mielessä. muistin yhden ohjeen jota jo silloin ihastelin... :) onkos sulla jo malli selvillä?

    VastaaPoista