lauantai 6. marraskuuta 2010

Verhoja







Löysin kirppikseltä kaksi kaunista viinilasia. 1e/kpl. Väreiltään ja kuvioiltaan kuin mulle tehdyt. Niissä palaa tuikut.

Samalta kirppisreissulta löysin koristekastelukannun 1e. Sekin löysi heti paikkansa.

Vanhempani siivoilevat yläkertaansa. Olen siitä innoissani. Oon nimittäin sanonut että mitään vanhaa ja ihanaa ei hävitetä ennenkuin on kysytty multa. Olivat löytäneet vanhoja verhoja. Ihania! Tottakai pelastin ne! En tiedä mitä niillä teen mutta kankaat ovat ihania joten eiköhän niille joskus käyttöä löydy.

Eilen tein Peikon kanssa sämpylöitä. Kaikkea mahdollista kaapista löytyvää heitettiin taikinan sekaan. Sämpyläjauhojen lisäksi sinne meni kaurahiutaleita, vehnälesettä ja - rouhetta sekä ruisjauhoja. Hyviä!

Helmin päällä olevat villahousut olen tehnyt n 3vuotta sitten. Aikoinaan Peikolle. Nyt taas tauon jälkeen käytössä <3

5 kommenttia:

  1. Blogisi on niin ihana että otin rohkeuden liittyä sinulle lukijaksi, olen ensi kertaa käymässä sivullasi :D

    VastaaPoista
  2. oman onnen seppä, Kiva kun löysit tänne ja tervetuloa uudelleen :)

    huvilassa, :) Mäkin tykkään noista. Voisi tehdä taas tuollaiset vähnä isommat. Noi kun näyttäis olevan just sopivat.

    VastaaPoista
  3. Ihania verhoja, todellisen aarteen sait!

    Villapöksyt on kivat. :)

    VastaaPoista
  4. nzqu, Juu, niin sain :) löytyisipä aarteita lisääkin :))

    VastaaPoista