tiistai 18. tammikuuta 2011

Järjestelen





Pikkuhiljaa käyn kaappeja läpi. Aloitin urakan ennen joulua, nyt jatkan. Paljon olen saanut tavaraa pois, joko kiertoon tai kaatikselle. Eilen kävin kaksi yläkaappia läpi. Toisessa oli paljon askartelutavaroita ja Peikko & Helmi pääsikin heti askartelemaan. Saivat olla luovia ja tehdä mitä halusivat, mä sillä aikaa sain tehdä siivoustyön loppuun ;)

Ostin reilu vuosi sitten Helmille piparkakkutyttö-lakin jouluksi. Etsin ja etsin sitä tänä jouluna Rusinan päähän mutta en löytänyt. Eilenpä löytyi sitten sekin sieltä yläkaapista. Varmasta tallesta ;) No, on nyt sitten ensi jouluksi.. Sopii varmaan vielä silloin Rusinan päähän..

Parin päivän aikana olen käynyt myös vaatekaappini sisällön taas läpi: pari pussillista lähti vaatetta pois. hyvähyvä. Löysin samalla käsilaukkuja joita en edes muistanut omistavani.. Tulipahan nyt samalla katsastettua käsilaukku tilanne: niitä riittää. Joka koossa ja värissä.. Joo, olen ollut joskus lähes laukkufriikki. Nykyään pärjään lähes tulkoon yhdellä isolla ruskealla kassillani. Sinne mahtuu omien tavaroiden lisäksi vauvan tavarat. ;)

Samalla penkomisella käsiini osui itse tekemäni neuletunika jonka tein pari vuotta sitten. Laitoin sen heti päälle. Onneksi löysin, varmasti on käyttöä!

Eilen tuli postissa lappunen että esikoinen pitää mennä ilmoittamaan kouluun ekalle luokalle. Huih, niin se aika rientää.. <3

2 kommenttia:

  1. täällä samoja kujeita. Kaappeja käyn lävitse ja uffiin meneekin neljä kassillista mun ja jonkin verran pojan vaatetta. Roskiinkin olen saanut jonkin verran huonoja/risoja tavaroita ja vaatteita.Kivoja löytöjä teitkin samalla...minäkin toivon, että löydän jotain kivaa kaappeja penkoessa.

    VastaaPoista
  2. tinyangel, Se on hyvä käydä välillä kaappeja läpi. tavaraa/vaatetta kertyy. ja kun lapset kasvaa niin useesti pitää katsoa mikä pientä, sopivaa jne. toivottavasti jotain kivaa löytyy :))

    VastaaPoista