torstai 8. maaliskuuta 2012

Timantteja





Eilen lapset innostuivta tekemään helmikoruja. Helmi teki itselleen kaulakorun ja tädilleen. Peikko teki kaulakorun minulle ja itselleen ja Rumpali teki kaulakorun itselleen. Ihanan innoissaan valitsivat helmiä koruunsa. Olin antanut heille käyttöön omia lasihelmiäni. Kivasti puhuivat niistä timantteina. Nyt meillä on timanttikaulakoruja :)

Timantteja on myöskin meidän uudessa olohuoneen kattolampussa. Olen tuollaisesta haaveillut jo jonkin aikaa ja nyt sen vihdoin ostin! Ellokselta tämä ihanuus.

Aamulla vein esikoisen kouluun, Peikko-pojan kerhoon ja menin tyttöjen kanssa K-kauppaan ruokaostoksille. Iloisena yllätyksenä sainkin kassatädiltä naistenpäiväruusun! Kyllä piristi ja ilostutti mieltä.

Ihanaista naistenpäivää!

4 kommenttia:

  1. Hyvää naistenpäivää myös sinulle :)

    VastaaPoista
  2. kaunista!!! Mäkin oon ettinyt sopivaa kattolamppua olkkariin,eipä vieläkään semmoista ole. =) Löysit kivan lampun teille.

    VastaaPoista
  3. tiny, kiitos <3 toi kattolamppu teki kyllä paljon ilmettä, tykkään. Ja meillä oli ennen olkkarissa niin pieni lamppu että ollaan oltu aina kaikki talvet ihan pimeydessä. Nyt valaisee! :) Tollasesta olen tosiaan nyt haaveillut jo reilun puoli vuotta, nyt vihdoin sen ostin kun hyvällä alella sai :))

    VastaaPoista