perjantai 19. huhtikuuta 2013

Kaalipiirakoita






Voisin kulkea tuo Olgan kirja kainalossa koko ajan :)

Eilen tein siitä kaalipiirakoita ja arkisämpylöitä. Lapsille ei kauheasti kaalijutut maistu (harmi!) mutta minä ja mies söimme niitä. Lapset pitivät sämpylöistä. Rusina sanoi syödessään : Onpa tämä hyvää!

Olen niin iloinen tuosta kukasta! Sain sen tammikuussa kummipoikani kastejuhlasta mukaani. Niitä oli koristeina kahvipöydissä. Silloin siinä oli kukat mutta ne sitten kuihtuivat pois. Olen niin huono kukkien kanssa, aina saan ne pienessä ajassa tapettua.. Mutta nyt tuo, se kukkii taas!

6 kommenttia:

  1. Ihanasti kukka lähtenyt uudestaan kukkimaan. :) Ihana kirja tuo varmasti on. Omatekemät sämpylät on aina niin hyviä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Olen niin iloinen tuosta kukasta. Kumpa nyt pysyisikin. Yritän hoitaa sitä rakkaudella :D

      Poista
  2. Sun täytyy näyttää mulle tota kirjaa kun taas nähdään! (En uskalla sanoa "lainata", koska varmaan kohta nukutkin se kainalossa... :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mä voin sen verran päästää kirjasta irti että voit vilkaista sitä kun nähdään. :D

      Poista
  3. Eihän tuo kirja voi olla huono :-)
    Mahdottoman mukavaa löytää jotain itselle niin tärkeää loputtoman suuresta tarjonnasta.
    Aurinkoista viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta! On kyllä ihanaa kun löytää kivoja reseptejä. Ja sitten vielä kokonaisen kirjan muodossa :)Ihana aurinkoinen viikonloppu. Nyt nautitaan!

      Poista