perjantai 16. toukokuuta 2014

Puussa


5v kiipeää koko ajan puuhun. Yritys on kova, välillä onnistuu oksalle istumaan. Sieltä tähyilee. Minä huutelen että olehan varovasti! :)

Joutsenia lentelee pihan yli. Viisi menee porukassa. Kolmesta saan kuvan. Aina näky yhtä ihana. Iltapäivällä mies tulikin ajoissa kotiin ja ehdin juoksulenkille ennen poikien harrastusta! Juoksentelin 4,7km, taas näin joutsenia lammella. pelästyivät minua kun hölkkäsin ohi ja lähtivät lentoon. Komea näky sekin.

Virkkasin taas eilen kaksi tiskirättiä lisää. Niitä löytyy :))

4 kommenttia:

  1. Minä ja kummatkin tytöt olemme kaikki kiivenneet puihin aina ja kaikkialla. Paitsi että minä en enää kiipeile. Varmaan pitäisi, tulisi kevyempi olo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiipeän välillä omenapuuhun syksyisin poimimaan omenoita. Se tekee kyllä hyvää :)

      Poista