lauantai 16. elokuuta 2014

Kameralla



Kaivoin eilen esiin kamerani. Oikean kamerani. Napsin kuvia ympäri pihaa. Kyllä vaan kunnon kameralla saa kivoja kuvia. Täällä nykyään enimmäkseen puhelimella napsittuja kuvia. Anteeksi siitä. Mutta kun se puhelin on aina mukana, niin se vaan on niin helppoa..

Eilen töiden jälkeen aurinko paistoi. Oli kuuma. Kauppareissulla alkoi sade. Minä ja tytöt kastuttiin juostessa autoon. Sateen jälkeen oli raikasta. Jalassa uudet kengät, Löytö Stadiumista 5eurolla.

Loppuun vielä kaksi puhelinkuvaa... :) Sain kesällä ystävältäni lahjan. Ihanaa aamuteetä jotta jaksan töissä.

Eilen illalla oli tunne että piti Juoksemaan. Piti saada tuuletettua päätä kunnolla. Vettä satoi ja minä juoksin. Teinkin sitten 6km matkalla oman ennätysaikani.



6 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia, ja ihanat nuo kengät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kengät ovat kyllä hintansa haukkuneet... :)

      Poista
  2. Täällä sade alkoi vasta yöllä. Heräsin siihen, kun makkarin ikkuna on auki, kuuluu hyvin. Lähdin pelastamaan kukkia sateelta..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reipasta! Minä olisin yöllä antanut kukkien olla... :D

      Poista
  3. Täällä lotisee nyt ihan kunnolla. Vaikka äsken paistoi aurinko. Minä olen kuitenkin niin laiska, etten lähde tuonne juoksemaan, ihan vaan köllöttelen täällä sisällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sateella sisällä oleminen onkin parasta. Laittaa vaikka kynttilöitä, lukea tai neuloa. Kuunnella sadetta... <3

      Poista