lauantai 17. tammikuuta 2015

Ihana tweed lanka


Tilasin Eiranlangat- verkkokaupasta ihanaa Debbie Bliss Donegal luxury tweed aran- lankaa. Siitä päätin tehdä itselleni paidan. Tein paidan ilman ohjetta, parantamista olisi esim hihoissa. Niistä nyt ei tullut mitenkään hyvät mutta menköön. Toisaalta omissa neuleissa musta onkin ihanaa se että niissä näkyy kädenjälki. Ne ei ole ihan täydellisiä. Niillä on se oma juttu...

Halusin lyhyehkön, rennon paidan ja sellainen siitä tuli. Voi kun toi lanka oli ihanaa neulottavaa!

Viime viikonloppuna kävin poikien kanssa kaupoilla. Pojille ostettiin utta salibandykamaa ja mun mukaani tarttu tuo ihana ensilumi- muki. Oli tarjouksessakin.

Joka talvi kun on pakkasta vähän enemmän niin mulla jäätyy varpaat. Olen koittanut monia kenkiä mutta ei auta. Ja monien vuosien ajan olen halunnut parempia, kestävempiä talvikenkiä.. Nyt panostin kunnon talvikenkiin ja tilasin itselleni lapikkaat! Tällä viikolla hain ne postista ja voi kun tykkään! Nyt vaan puuttuu enää ne pakkaset.. ;)

7 kommenttia:

  1. Ihana villapaita, paitsi nätti ihan varmasti lämminkin! :)

    VastaaPoista
  2. ihana villapaita. Hauskat nuo lapikkaat. Varmasti lämpimät. Toisaalta olisi kivaa, kun pääsisit testaamaan. Toisaalta tykkään enempi, ettei olisi niin kylmä. ;) (Minulla ei ole lapikkaita.) =) ihana muki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) lapikkaat on ihanat! :) vaikka tällainen keli niin pidän kuitenkin :) aivan mahtavat, oon iloinen että ostin. Hintaahan niillä on mutta ovat hyvät ja kestävät vuosia. Paranevat vain vanhetessaan :)

      Poista
  3. Oi että, ihana paita, hyvä sinä!! Mä olen etsinyt täydellistä lankaa paitaa varten (samalla tyylillä tekisin sen kuin sinäkin, ilman ohjetta, olen vähän kehno oijeitten kanssa) ja tweed olisi se, mitä haen, täytyypä tsekata tuo sinun lankasi...oliko kallista? Saat olla kyllä tyytyväinen tuohon, hieno on!

    Ja muki on kiva, lapikkaat oi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tuosta langasta minä ainakin pidin. Halusin myöskin nimenomaan tweediä, ihanaa rouheisuutta. ja tuo ei ole liian ohutta vaan valmistakin tuli... ;) Maksoi 50g 8,20e.

      Poista
  4. Huippuhieno neule! Ihana väri! Minäkin haaveilen lapikkaista, ne on ihanat!

    VastaaPoista