sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Lauantai-illan rentoilu



Ulkona on ollut jo pitkään niin harmaata. Synkkää. Aurinkoa ei ole näkynyt aikoihin. Olen kuitenkin oppinut nauttimaan talvesta ja lumesta. Vielä muutama vuosi sitten en sitä osannut. Nyt ei ole kiirettä kevääseen. Olen tässä talvessa. Tässä lumessa. Näissä hetkissä.

Lauantai-ilta oli ihanan rento niinkuin kuuluukin olla. Olin sohvalla ja neuloin. Helga nukkui selän takana. Se on sen lempipaikka. Tytöt pötköttelivät myös sohvalla. Taisto ja nuorin ihanat halikaverukset. Katselimme samalla hauskat kotivideot.

Tänään heräsimme Helmikuuhun. Uutta lunta oli satanut yön aikana. Aamu kahdeksalta alkaa olla jo ihan kivan valoisaa.

Tänään vanhin lapsi menee kaverinsa synttäreille. Menevät katsomaan Jokereiden peliä. Kyllä sitä on odotettu!

Oikein ihanaa sunnuntaita!

6 kommenttia:

  1. Minä olen niin iloinen, että tännekin satoi lunta viime yönä. Heti on valoisampi maisema, vaikka taivas onkin pilvinen. Ja helpottaa, että on jo helmikuu, tammikuu on aina ollut minulle jotenkin vaikea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helmikuu on hyvä. Eilen pilkisti aurinko. ihanaa!

      Poista
  2. Ihanaa helmikuuta! Minäkin yritän nauttia tästä talvesta, mutta en oikein osaa. Tietenkin on niitä päiviä kun on tosi mukavaa peuhata lasten kanssa lumessa. Kevättä kuitenkin jo odotan...

    VastaaPoista
  3. Meillä pienempi poikanen palasi perjantaina kotiin koulusta. Kysyi "äiti, arvaa mitä näin matkalla?" Mä näin AURINGON :-)
    Hämärää on, mutta onneksi tosiaan saimme ihanaa lunta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lunta on tosiaan tullut lisää! Ja eilen minä näin auringon! <3

      Poista